سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قضایی با افرادی که اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: افرادی که با بی توجهی به مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا سلامت جامعه را تهدید کنند و مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا در شهرستان شوند و سلامت جامعه را تهدید کنند، مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی می‌شوند، بنابراین با برخورد قضایی روبرو خواهند شد.

او بیان داشت: با توجه به ضرورت رعایت مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم، مهمترین اصل در زمینه جلوگیری از انتقال کرونا پرهیز از تجمع‌ها از جمله برگزاری مراسم عروسی و ترحیم است که مسئولان بهداشتی بر این موضوع تاکید فراوان دارند.

نظری افزود: طبق اعلام ستادکرونا برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در تالارها، هتل‌ها، رستوران‌ها و باغ رستوران تا اطلاع بعدی ممنوع است و نیروی انتظامی موظف با افراد متخلف برخورد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش تصریح کرد: عده‌ای دیروز در یک منطقه از شهر اقدام به برپایی مراسم ترحیم و تیراندازی کرده بودند، و ۲ فرد متولی مراسم ترحیم شناسایی و بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.