او ادامه داد: ضروری است مالکان قبل هرگونه درخواست طبق قانون نقشه ملک خودرا توسط نقشه برداربخش خصوصی دارای پروانه که لیست آنهادرسامانه همیارسندقید و درج وتاییدشده اند مراجعه واقدام لازم را اعمال نمایند و به دنبال آن طبق تفاهم نامه منعقده این اداره کل با اداره پست استان کلیه مراحل اعم ازپذیرش تقاضا، ارسال مدارک وپیگیری مراحل اداری تا توزیع سند درب منزل به اداره پست محول گردیده درصورت نیاز به حضور در اداره ثبت از سوی اداره پست هماهنگی لازم بعمل خواهدآمد.
مدیر کل ثبت اسناد استان همدان اظهار داشت: با توجه به مبتلا شدن تعدادی از همکاران به بیماری کرونا، از مردم استان درخواست میشود با تحمل صبر و شکیبایی در دریافت خدمات ثبتی و نیز جهت عبور از بحران بیماری کرونا، از مراجعه حضوری به دوایر ثبتی در سطح استان خودداری کنند و سلامت خود و دیگران را به مخاطره نیاندازند.
انتهای پیام/ج