سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفر و راه اندازی ۱۰ حلقه چاه جدید در شهر کرمانشاه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از حفر و راه اندازی ۱۰ حلقه چاه جدید در شهر کرمانشاه و افزایش ۳۰۰ لیتری حجم آب شُرب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا کاکاوند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعتبار صرف شده برای حفر و راه اندازی این چاه‌ها را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : بر اساس مصوبات ستاد کرونا استان برای تأمین آب مناطق مختلف کرمانشاه حفر ۱۰ حلقه چاه عمیق در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

او گفت : در این زمینه تا کنون هفت حلقه چاه عمیق در مناطق بحرانی در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا در شهر کرمانشاه آزمایش، پمپاژ و راه اندازی شده است.

مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه ادامه داد: از این تعداد، یک حلقه چاه در منطقه "تنگ کنشت" با عمق ۱۴۴ متر و حجم تولید ۳۵ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری شده و ۶ حلقه چاه دیگر نیز در مرحله آزمایش، پمپاژ و راه اندازی قرار دارند.

کاکاوند گفت: حفر سه حلقه چاه دیگر در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا نیز در مرحله استقرار دستگاه قرار دارند و حداکثر تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

او از مردم خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده همشهریان از آب و منابع آبی با مدیریت بهینه مصرف، شرکت آبفا را یاری دهند تا با کمبود آب مواجه نشویم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.