سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر صعودی مبتلایان و فوتی‌های کرونا در استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وضعیت کرونا در تمام شهرستان‌های استان قرمز است و شهرستانی با وضعیت زرد و نارنجی نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی با اشاره به انتشار برخی جداول در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان کرمانشاه ، گفت: در این جداول که هیچ یک مورد تایید نیست برخی شهرستان‌های استان با وضعیت قرمز، برخی نارنجی و برخی با وضعیت زرد کرونا اعلام شده و این درحالی است که در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

مرادی از مردم خواست تا اخبار مربوط به کرونا را حتما از مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت کرونا پایدار نیست، گفت: رنگ بندی وضعیت کرونا به معنی ثبات این وضعیت نیست و با کوچکترین بی احتیاطی وضعیت شهر‌های زرد و نارنجی هم به راحتی قرمز می‌شود و مردم باید دقت داشته باشند که وضعیت کرونا تابع رفتار‌های بهداشتی آنهاست.

او افزود: اگر مردم همکاری کرده و دستورها را به دقت رعایت کنند و در کنار استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی را هم داشته و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند، می‌توانیم در مدت زمانی کوتاهی از وضعیت قرمز کرونا بیرون بیاییم.

مرادی  بیان کرد: کرونا همچنان در جامعه تاخت و تاز می‌کند و مردم باید بدانند این بیماری فعلا پایانی ندارد، بنابراین همه باید یاد بگیریم با رعایت  دستورهای بهداشتی در کنار کرونا زندگی کنیم.

او به سیر صعودی مبتلایان و فوتی‌های کرونا در استان هم اشاره کرد وافزود: در چند روز اخیر فوتی‌های کرونا سیر صعودی داشته و امروز هم ۱۷ نفر دیگر از هم استانی هایمان را از دست دادیم تا رقم فوتی‌های کرونا در استان به ۱۱۱۶ نفر برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همه باید بدانیم که قربانی بعدی کرونا مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که کرونا سراغ هریک از ما بیاید، بنابراین همه باید برای حفظ سلامت و جان خود و عزیزانمان کرونا را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.