سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش زمان توقف کامیون‌ها در مرز دوغارون خراسان رضوی

مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد گفت: مدت توقف کامیون‌های کالا‌های صادراتی و ترانزیت به مقصد افغانستان در پایانه مرزی دوغارون تایباد با هشت روز کاهش از ۱۰ روز پیشین هم‌اینک به دو روز کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کریم نوایی‌نظامی مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد گفت:  کاهش مدت توقف کالاهای صادراتی و ترانزیت به افغانستان، در پی سفر اخیر استاندار خراسان رضوی به گمرک مرزی دوغارون، اتخاذ تصمیم و صدور دستور وی برای شتاب در روند خروج کامیون‌های متوقف در این مرز رسمی تحقق یافت.

او افزود: در همین چارچوب نه تنها مدت معطلی کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی هشت روز کاهش یافته بلکه زمان توقف کامیون‌های حامل انواع بار برای تخلیه در پایانه مرزی دوغارون هم از ۲۵ روز به چهار روز رسیده و ۲۱ روز کاهش یافته است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون ادامه داد: بر همین اساس از روز ۱۲ آبان ماه امسال، ساعت کار گمرک مرزی، منطقه ویژه اقتصادی و پایانه مرزی دوغارون نیز شش ساعت بیشتر شده و از ساعت هفت تا ۲۲ هر روز امور کاری انجام می‌شود. وی

نوایی بیان کرد:با افزایش ساعت کار روزانه تعداد کامیون‌های خروجی صادراتی و ترانزیتی از ۱۶۰ دستگاه در روز به ۲۵۰ دستگاه افزایش یافته است.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.