سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیرین سلامت سلامتی را به کودک تنگستانی هدیه دادند

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: خیرین سلامت این شهرستان سلامتی را به قلب یک کودک چهارساله هدیه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان بیان کرد: با پیگیری‌های این شبکه و با همکاری و جلب مشارکت خیرین سلامت، در عملی خداپسندانه، هزینه عمل یک کودک با مشکل قلبی تأمین و سلامتی به این کودک هدیه شد.

او افزود: با تعویض دریچه قلب این کودک چهارساله، طبق نظر پزشکان متخصص، مشکل خاصی از لحاظ سلامتی برای این کودک وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان ادامه داد: هم‌اکنون با پایش‌ها و بررسی‌های مستمر در حال شناسایی کودکان نیازمندی هستیم که به انواع مختلف نیاز به کمک خیرین سلامت دارند.

مقدس گفت: امیدواریم با همکاری مستمر خیرین سلامت، بتوانیم باری را از دوش خانواده‌ها برداریم و شاهد تندرستی کودکان شهرستان باشیم.

او عنوان کرد: کمک‌های خیرین سلامت تنها در بحث درمان خلاصه نمی‌شود، بلکه ما در موضوعاتی همچون تغذیه کودکان و ... نیز در صورت لزوم مشارکت می‌کنیم.

رئیس بهداشت و درمان در تنگستان، خیرین سلامت را منجیان و سفیران سلامت برشمرد و بیان کرد: با آغوش باز در انتظار خیرینی هستیم که توانایی کمک به کودکانی را دارند که به دلیل مشکلات مالی مجبورند مشقت و رنج حاصل از بیماری را تحمل کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.