سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضیافت به صرف کتاب

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان "ضیافت به صرف کتاب" به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ایمان رحیمی‌پور، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد، هیئت اندیشه ورز امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد به منظور ارتقای تفکر، اقدام به برگزاری این مسابقه با جوایز ارزنده کرده است.

او با اشاره به اینکه مسابقه «ضیافت به صرف کتاب» در طول سال تحصیلی با ارائه فهرستی از کتاب‌های متنوع و دوماهه‌های فرهنگی طی دو مرحله برگزار می‌شود افزود: مسابقه کتابخوانی، اولین مرحله و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با هدف به اشتراک گذاشتن اندیشه‌ها و پاسخ به شبهات به عنوان دومین مرحله مسابقه در نظر گرفته شده است.

رحیمی‌پور ادامه داد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، طرح گذر در لاله زار این مسابقه با محوریت کتاب‌های حوزه دفاع از حریم و حرم، علاوه بر پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، به رفع شبهات قشر جوان در این باره می‌پردازد.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند با مطالعه پوستر ویژه طرح از مراحل اجرای طرح، نحوه تهیه منابع، قوانین شرکت در مسابقه، منابع مسابقه و جوایز و قرعه کشی آن کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.