سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان دریافت بیمه نامه شخص ثالث اقساطی برای موتورسیکلت‌های رسوبی

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : با توافق صورت گرفته در مرکز بعد از ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی شامل طرح تسهیل خدمت می‌توانند بیمه نامه شخص ثالث قسطی دریافت نمایند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : در راستای طرح تسهیل خدمت به مالکین موتورسیکلت‌های رسوبی با توافق صورت گرفته با مسئولین بیمه در تهران، می‌توانند بدون پرداخت جریمه دیرکرد وانقطاع بیمه، از بیمه شخص ثالث قسطی هم استفاده نمایند.

او گفت : در طرح فوق بنا را برساده کردن خدمات برای مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی برای برگشت اموال مردم به آن‌ها وجلوگیری از پوسیدگی آن‌ها در پارکینگ‌ها است.

شیری افزود: برابر قانون سن فرسودگی برای موتورسیکلت‌ها که در دستورالعمل پیش بینی شده ۸ سال است لکن در صورت ادعای مالک مبنی بر سلامت موتورسیکلت یا داشتن برگ معاینه فنی وبازدید کارشناس راهور وتایید سلامت فنی وظاهری وسیله نقلیه از آن رفع توقیف می‌شود .

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان افزود: موتورسیکلت رسوبی با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی مسمول طرح تسهیل در خدمت موتورسیکلت رسوبی نمی‌شود.

این مقام انتظامی گفت: فرصت استفاده از این خدمت سهل وآسان دوماه است توصیه می‌شود که به روز‌های پایانی موکول نگردد که امکان تمدید وجود ندارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.