سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ برتر فوتسال قوت گرفت

مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال تا حدود زیادی به جمع بندی نهایی رسیده اند و به احتمال زیاد فصل جدید لیگ برتر به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود از اول آبان ماه به صورت ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود، اما با شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها لغو و به زمان دیگری موکول شده است. آن طور که گفته می‌شود ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش مجوز شروع بازی‌های لیگ برتر فوتسال را تا روز ۵ آذر ماه صادر خواهد کرد و بازی‌ها به احتمال بسیار زیاد تا ۱۹ آذر ماه شروع خواهد شد.

محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دیدار‌هایی مانند مقدماتی جام جهانی، بازی‌ها ملی در رشته‌های کشتی و فوتسال که شامل محدودیت‌های اعمال شده از ابتدای هفته آینده نیستند، برگزار می‌شود و می‌توانند بازی‌های خود را آغاز کنند.

از همین رو سازمان لیگ فوتسال قصد دارد مانند دیگر رشته‌هایی مثل والیبال، بسکتبال و هندبال لیگ را به صورت متمرکز و در یکی از ۳ شهر هرمزگان، شیراز و یا کیش برگزار کند.

همچنین روز گذشته داوود پرهیزگار در گفت و گوی رادیویی خبر از برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتسال به صورت متمرکز داد و اعلام کرد: خدا را شکر همکارانم در سازمان لیگ برتر فوتسال برگزاری مسابقات را به صورت مجتمع پیش بینی کرده و تمامی برنامه‌ها برای انجام چنین مسابقه‌ای در حال انجام است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.