سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضی زاده: کشتی گیلان دارای پتناسیل بالایی است/ با همفکری تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را به حداقل برسانیم

رئیس هیئت کشتی استان گیلان گفت: گیلان کشتی گیران مستعدی دارد که می‌توانند به آینده ورزش ملی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر رضی زاده رئیس هیئت کشتی استان گیلان درباره وضعیت کشتی در این استان اظهار داشت: کشتی در استان گیلان از پتانسیل بالایی برخوردار است، اما به دلیل برخی مشکلات از جمله عدم سالن‌های استاندراد و اختصاصی، زمینه رشد و ارتقاء برای علاقه‌مندان به این رشته آنطور که باید فراهم نیست.

وی تصریح کرد: فارغ از امکانات یکی از دلایل افت کشتی در استان می‌تواند انتقال کشتی‌گیران رده‌های سنی پایه به رده‌های بالاتر باشد که البته ما با یک کار علمی در حال انجام اقدامات موثری در این زمینه هستیم.

رضی زاده افزود: همچنین تلاش می‌کنیم تدارکات لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقای سطح مربیان انجام شود و در بحث کشتی بانوان نیز گام‌های خوبی در حال برداشته شدن است.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم چند خانه کشتی را در شهر‌های مختلف استان به بهره برداری برسانیم عنوان کرد: یک سالن ورزشی در رشت وجود دارد که قصد داریم این سالن را به باشگاه مجهزی مختص به کشتی تبدیل کنیم تا این مکان تبدیل به یک پایگاه قهرمانی برای تمام کشتی گیران شود.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: ما تاکنون چیزی به نام تقویم مدون سالیانه در سیستم هیئت کشتی نداشتیم که این مسئله نیز خوشبختانه عملیاتی شد. ضمن اینکه با کمک دکتر بهمن میرزایی و دکتر صادق محبوبی قرار شد بانک اطلاعاتی دقیقی از پتانسیل استان تهیه و تنظیم شود که ما با تهیه فرم‌های ویژه و ابلاغ به شهرستان‌های مختلف، در جریان داشته‌های استان قرار گیریم. در هر صورت برای ارتقای جایگاه کشتی استان نیاز است دوستداران کشتی و برخی پیشکسوتان با همفکری و حمایت خود ما را کمک کنند تا بتوانیم نقاط ضعف را به حداقل برسانیم.

گفتنی است امیر رضی زاده خرداد ماه سال جاری پس از برگزاری انتخابات به عنوان رئیس جدید هیئت کشتی استان گیلان معرفی شد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.