دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر کشتی، جام یادگار امام (ره) با یک هفته تعویق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه از قبل مشخص شده و بعد از اعلام خبر لغو مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۰ قرار بود دور برگشت لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) از اول آذرماه آغاز شود.

با این حال طی روز‌های اخیر درخواست برخی از باشگاه‌ها مبنی بر تعویق مسابقات به دلیل مشکلاتی که موج جدید ویروس کرونا به وجود آورده، به سازمان لیگ رسید. بر همین اساس سازمان لیگ کشتی نیز تصمیم گرفت زمان آغاز دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) را یک هفته به تعویق بیاندازد.

در همین راستا دیدار‌های دور برگشت این گروه نیز ۹ و ۱۰ آذرماه برگزار می‌شود. مراسم وزن کشی در گروه ب روز ۱۱ آذرماه انجام می‌شود و مسابقات این گروه ۱۲ و ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد. همچنین مراسم وزن کشی دور برگشت لیگ‌برتر کشتی آزاد در گروه الف ۱۵ آذرماه و مسابقات این گروه ۱۶ و ۱۷ آذرماه برگزار خواهد شد. وزن کشی گروه ب نیز ۱۸ آذرماه و مسابقات آن ۱۹ و ۲۰ آذرماه انجام خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد هم کرونا گرفت

پس از ابتلای حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و قهرمان نامدار کشتی جهان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، عباس حاج کناری و مهدی تقوی مربیان تیم ملی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، حسین نوری و محمد رضا گرایی فرنگی کاران ملی پوش؛ محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد نیز درگیر این ویروس منحوس شد تا کرونا در خانه کشتی گیران خیمه زده باشد.

بنا بر این گزارش با توجه به برگزاری دور رفت رقابت‌های لیگ برتر، مسابقات انتخابی تیم‌های ملی و برگزاری اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی علیرغم رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت این احتمال وجود دارد برخی کشتی گیران، داوران، مربیان و عوامل اجرایی نیز در آینده درگیر ویروس کرونا شوند. حال با عنایت به برگزاری دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی وشرایط موجود باید دید سازمان لیگ فدراسیون چه تمهیداتی را برای انجام این مسابقات در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار