سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دل پر درد زیرکوه از نبود آی سی یو

ناصری رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان زیرکوه از اوضاع بیمارستان این شهرستان می‌گوید: بیمارستان بخش آی سی یو نداریم و ناچاریم بیماران بدحال کرونایی را به بیمارستان‌های بیرجند و قاین اعزام کنیم.

ناصری رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از شروع اپیدمی کرونا هزارو ۴۲ مورد آزمایش از افراد مشکوک گرفته شده که از این تعداد ۴۸۵ نفر تست کرونایشان مثبت شد.

او افزود: ۱۳ فقره فوت ناشی از کرونا نیز در این شهرستان به ثبت رسیده است.

ناصری با اشاره به تاثیرات سوء کرونا برسلامت و روند خدمات رسانی کادر درمان، بیان کرد:حدود ۲۵۰ نفر از کادر درمان، شاغلین در خانه‌ها و مراکز بهداشت و سایر پرسنل مشغول ارائه خدمات درمانی در این شهرستان هستند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان زیرکوه ادامه داد:۲۰ درصد از کادر درمان این شهرستان کرونایی شدند.

اوعنوان کرد: تست کرونای ۴ نفر از کادر درمان و یک نفردر حوزه سلامت مثبت شده است.

ابتلای ۷ درصدی نوجوانان و جوانان زیرکوه به کرونا

ناصری رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان زیرکوه می‌گوید: آمار ابتلا در نوجوانان و جوانان بیشتر است، اما فوتی‌ها بیشتر سالمند هستند.

او علت اصلی افزایش آمار ابتلا ومرگ و میر را برگزاری مراسم عروسی و عزا در روستا‌ها دانست و افزود: حضور در اماکن پر ازدحام مثل حضور در ادارات و بانک‌ها، ورود شاغلین و کارمندان از شهرستان‌های قاین و بیرجند، دورهمی‌های خانوادگی، شب نشینی‌ها وبرداشت محصول زرشک و زعفران ازعوامل دخیل درافزایش آمار هاست.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.