سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۷۵ میلیارد ریال برای تعریض گردنه صلوات آباد سنندج

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: از محل اعتبارات سال ۱۳۹۹، تاکنون ۷۵ میلیارد ریال برای اتمام طرح تعریض و چهار خطه کردن جاده در گردنه صلوات آباد سنندج تخصیص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عرفان مرادی سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه از محل قانون بودجه امسال ۶۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافته است، گفت: ۲۵ میلیارد ریال از این محل و ۵۰ میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای برای تکمیل طرح تخصیص و در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است.

او افزود: این طرح به طول ۲۰ کیلومتر از سال ۱۳۹۶ در حال ساخت است که فعلا ۱۲ کیلومتر آن افتتاح و زیر بار ترافیک رفته و چهار کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال پس از اتمام مراحل آسفالت به اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای جهت بهره برداری تحویل داده می‌شود.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در بهار سال آینده نیز چهار کیلومتر باقی مانده از مسیر احداث و زیربار ترافیک می‌رود.

مرادی بیان کرد: ۲ کیلومتر مربوط به کنارگذر تونل‌ها و یک کیلومتر مربوط به احداث یکی از تونل‌های مسیر نیز فعلا امکان اجرا ندارد و کار‌های اجرایی آن برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.