سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین دوره مسابقات عکس سوگواره شور حسینی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهارمین دوره مسابقات عکس «سوگواره شور حسینی» در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از برگزاری چهارمین دوره مسابقات عکس «سوگواره شور حسینی» در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۷ آبان‌ماه جاری در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

او افزود: این مسابقه با هدف ثبت هنری جلوه‌هایی از فرهنگ عزاداری و ایثار مردم در ایام کرونایی «ماه‌های محرم و صفر» ویژه کارکنان این اداره‌کل، خانواده‌های آنان و عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: محوریت این مسابقه به تصویر کشیدن «جلوه‌های ایثار عزاداران حسینی در محرم و صفر» است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به نشانی Marouf.farhang.gov.ir مراجعه کنند، گفت: موضوعات این مسابقه شامل «عکس آزاد و خلاقانه پیرامون نشانه‌های سوگواری در محرم و صفر»، «جلوه‌های ایثار عزاداران حسینی در عرصه جهاد سلامت»، «ایثار، بخشش و مشارکت مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوگواری سالار شهیدان و اربعین حسینی»، «فرهنگ بومی مردم در عزاداری‌های حسینی» و «جلوه‌هایی از بزرگداشت اربعین حسینی» خواهد بود.

او بیان کرد: از آثار برگزیده ارسالی با اهداء جوایز نقدی تقدیر می‌شود و این آثار در قالب یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.