امام جمعه موقت کرمانشاه، پیامبر اسلام (ص) را پیام‌آور صلح، معنویت و عدالت برای جهانیان دانست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام محمد حجتی به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) ، از وحدت به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ الهی یاد کرد و گفت: مسلمانان در سایه اتحاد می‌توانند در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرده و مشکلات را کنار بزنند.

حجتی تمامی بلا‌هایی که سر مسلمانان می‌آید را نشات گرفته از تفرقه دانست و گفت: اگر مسلمانان با هم اتحاد داشته باشند، هیچ کس جسارت اهانت به مقدساتشان را پیدا نخواهد کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه ضمن محکوم کردن اهانت "مکرون" رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، گفت: اگر جهانیان شخصیت واقعی پیامبر مهربانی را بشناسند، فوج فوج به اسلام گرایش پیدا خواهند کرد و این موضوع باعث نگرانی دشمنان شده است.

او گفت: دشمنان اسلام بدانند اسلام هراسی پروژه‌ای شکست خورده و نشانه عجز و ناتوانی آن‌ها در مقابل منطق بلند اسلام است، لذا این دست هتاکی‌ها نه تنها هیچ خدشه‌ای به جایگاه نورانی پیامبر اکرم (ص) وارد نخواهد کرد، بلکه چه بسا زمینه‌های گرایش جهانیان به دین مبین اسلام را فراهم کند.

او در پایان راهکار تقویت اتحاد بین مسلمانان را معرفت نسبت به اسلام عنوان کرد و گفت: مسلمانان باید با تعامل با یکدیگر ریشه اختلافات را شناسایی کرده و با حل اختلافات جزئی زمینه‌های اتحاد بیشتر بین خود را فراهم کنند، چون در سایه اتحاد خواهند توانست در برابر دشمنان بایستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.