سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار تامین و توزیع اقلام اساسی در آذربایجان شرقی

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جلسه تنظیم بازار استان از استمرار تامین و توزیع اقلام اساسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، راستی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه براساس آمار جمعیتی مناطق مختلف سهمیه مورد نیاز استان و شهرستان‌ها مشخص، جذب و توزیع می‌شود گفت: از محل سهمیه نذورات روغن مایع به میزان ۱۳۹۱ تن از طریق سه شرکت جذب و توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه در زمینه تامین روغن مشکلی نداریم و توزیع به صورت مویرگی استمرار دارد افزود: از ۱۴۵۳ تن سهمیه بخش مردمی نیز ۵۹۰ تن جذب، ۳۶۵ تن توزیع و ۸۶۳ تن دیگر نیز در حال توزیع است.

او در ادامه از اختصاص ۱۰۰۰ حلب روغن توقیفی توسط تعزیرات حکومتی، در قالب کمک‌های مومنانه با مصوبه تنظیم بازار خبر داد و گفت: همچنین به میزان ۱۳۳۱ تن روغن مارگارین مورد مصرف در صنوف تولیدی اعم از قنادان و رستوران‌ها اختصاص یافت.

راستی از اعلام سهمیه ۹۶۹ تنی روغن برای عرضه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت متمرکز خبر داد و گفت: با هماهنگی و معرفی انجمن‌های صنعتی، برای واحد‌های فعال استان نیز براساس ظرفیت اسمی و همچنین اطلاعات ثبت شده در سامانه بهین یاب یک هزار و ۹۰۰ تن سهمیه بخش صنعت تعیین شده است.

او بر رعایت ضوابط و فرمول سازمان حمایت برای قیمت گذاری در خرید و فروش کالا‌ها تاکید کرد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ تن برنج هندی سهمیه استان بوده و توزیع خواهد شد.

او با اشاره به سهمیه خانوار استان در مورد شکر مصرفی، افزود: ۱۹۵۷ تن شکر سهمیه ماهانه استان است که براساس آمار جمعیتی در شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران مناطق و در روستا‌های استان از طریق تعاونی روستایی اقدامات مربوط به توزیع انجام خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان در پایان سهمیه استان در زمینه مرغ منجمد را ۸۰۰ تن اعلام کرد و افزود: از ۱۵۰ تن سهمیه شهرستان تبریز، ۱۳۰ تن توزیع و ۲۰ تن دیگر نیز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.