سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلینیک‌های کسب و کار موانع تولید واحد‌های مشکل دار اردبیل را برطرف می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: کلینیک‌های کسب و کار در فعال سازی واحد‌های راکد و نیمه فعال بسیار تاثرگذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در بازدید اعضای کلینیک کسب و کار استان از واحد‌های تولیدی در قالب تور‌های صنعتی گفت: کلینیک‌های کسب و کار با هدف عارضه یابی و رفع موانع تولید واحد‌های مشکل دار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شده است که نقش این کلینیک‌ها در فعال سازی واحد‌های راکد و نیمه فعال بسیار مهم خواهد بود.

او افزود: با توجه به نیاز صنایع به مشاوره و تبیین راهکار‌های مناسب برای افزایش تولید، شرکت شهرک‌های صنعتی طبق دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در سال گذشته مبادرت به تشکیل کلینیک کسب و کار در استان کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تشکیل کلینیک کسب و کار در استان را قدم بسیار مثبتی در جهت عارضه یابی و رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی برشمرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون چندین تور صنعتی ویژه بازدید اعضای کلینیک کسب و کار از واحد‌های تولیدی برگزار شده است که این بازدید‌ها نقش بسزایی در عارضه یابی واحد‌های تولیدی داشته است.

اهلی از پرداخت کلیه هزینه‌های این کلینیک توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: برای رسیدن به اهداف اقتصادی حوزه صنعت و تحقق اهداف سیاست‌های جهش تولید، از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص کلینیک کسب و کار استفاده می‌کنیم تا شاهد استمرار رشد و رونق اقتصادی استان باشیم.

او برگزاری تور‌های صنعتی را از جمله دیگر برنامه‌های حمایتی از واحد‌های تولیدی برشمرد و افزود: تور‌های صنعتی با هدف آشنایی واحد‌های صنعتی با تکنولوژی‌های روز، گسترش بازار تولید و ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین واحد‌های صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.