سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز فوریت واحد‌های تولیدی در اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مرکز فوریت واحد‌های تولیدی بصورت شبانه‌روزی در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: این مرکز با هدف تحقق جهش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی؛ رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را با سهولت و سرعت بیشتر انجام خواهد داد.

او افزود: مدیران واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران در استان می‌توانند بصورت شبانه‌روزی مشکلات احتمالی واحدهای تولیدی و صنعتی خود را به این مرکز اعلام کنند و دستگاه‌های مرتبط نیز موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

صادقی گفت: نمایندگان تمام دستگاه‌های مرتبط با بخش تولید و طرح‌های سرمایه‌گذاری با هدف حل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری با اختیارات تام در این مرکز حضور خواهند داشت.

او بیان کرد: هم‌اکنون تعدادی از واحدهای تولیدی استان  براساس ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند اما تعدادی نیز به ظرفیت‌های واقعی نزدیک شده و در تلاش هستند تا با افزایش تولید و ایجاد اشتغال در بازار حضور یابند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تمرکز در استان بر این است تا صاحبان سرمایه مورد حمایت و تشویق قرار گرفته و به ظرفیت واقعی تولید برسند.

صادقی با اشاره به اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای فعال استان گفت: برای واحدهای فعال ،تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص داده می‌شود تا این واحدها با ظرفیت کامل فعالیت خود را ادامه دهند.

او افزود: پارسال اقدامات خوبی در حمایت از تولید و رونق واحدهای صنعتی انجام شد و این اقدام زمینه اجرای برنامه‌های مناسب در سال جهش اقتصادی را فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه پارسال  ۵۷ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت، گفت: این واحدها با مشکلات مدیریتی، حقوقی و بانکی روبرو بودند و با رفع مشکل، دوباره فعال شدند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.