سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تست کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه فقط برای بیماران بستری صورت می‌گیرد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تست کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه فقط برای بیماران بستری صورت می‌گیرد و شهروندان برای تست‌های سرپایی به این مرکز مراجعه نکنند.

میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : ظرفیت پذیرش بیمارستان شهدا تکمیل است و تنها در صورت ترخیص بیماران، پذیرش صورت می‌گیرد.

او گفت : بیمارستان شهدا با ۵۵ تخت بستری و هفت تخت ICU به بیماران کرونایی خدمات می‌دهد و در صورت نیاز سایر بیماران به بیمارستان حضرت معصومه (س) منتقل خواهند شد تا ظرفیت بیشتری برای بیماران کرونایی فراهم شود.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: تست کرونا فقط برای بیماران بستری انجام می‌شود و مردم برای تست سرپایی به این مرکز مراجعه نکنند.

حجتی پور از نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز جدید طی هفته آینده خبر داد و افزود: یکی از مشکلات ویروس کرونا برای بیماران تنگی نفس است و اکسیژن تراپی نقش مؤثری در درمان این بیماران دارد.

او با اشاره به افزایش روزانه تعداد مبتلایان و فوتی‌ها، گفت: مردم حتماً رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و خودداری از تردد‌های غیرضروری را مورد توجه قرار بدهند و از شب نشینی‌ها با بستگان پرهیز کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.