سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن آلومینیوم اراک به ذوب‌آهن پیوست

محمدرضا خاکی بازیکن سابق آلومینیوم اراک با عقد قراردادی به جمع بازیکنان تیم فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان  افزود: خاکی با قرارداد یک ساله به جمع بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه اصفهانی پیوست.

او گفت: این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های ملوان انزلی، سایپا، مقاومت تهران و اراک را در کارنامه دارد از نوجوانی در رده‌های نوجوانان و جوانان در تیم ملی بود.

محمد رضا خاکی سابقه بازی در سن ۱۶ سالگی در سایپای مجید جلالی را دارد و در دوران سربازی با تیم مقاومت تهران قهرمانی جوانان و امید استان تهران را در سابقه کاری خود ثبت کرد.

این بازیکن پیش از ذوب آهن ۲ فصل لیگ دسته یک را با آلومنیوم اراک بازی کرد.

خاکی در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهارداشت: از آنجایی که رضایی سرمربی تیم ذوب آهن در دورانی که بازیکن بودند یکی از بهترین مدافعان ایران بوده و تجربه حضور در لیگ اروپا را دارد فرصت بسیار خوبی برای من فراهم آمده تا در کنار وی و مدافعان و بازیکنان با تجربه‌ای همچون قاسم حدادی فر و وحید محمدزاده باشم.

مدافع جوان ذوب آهن تصریح کرد: حضور در باشگاه ذوب آهن برای من یک فرصت استثنایی است تا به هدف‌های بزرگم برسم.

او گفت: مهمترین دلیلی که من به تیم ملی دعوت نشدنم حضورم در لیگ دسته یک بود و امسال با حضودر ذوب آهن علاوه بر بالابردن سطح فنی و تکنیکی می‌توانم شانس حضوردم در نتیم ملی را افرایش بدهم.

محمدرضا خاکی گفت: از باشگاه ذوب آهن و رحمان رضایی که به من اطمینان کردند و مرا دعوت به همکاری کردند تشکر می‌کنم و امیدورام که با عملکرد خوبم بتوانم پاسخ مناسبی با این اطمینان بدهم.

ذوب آهن هفته نخست لیگ برتر را با تساوی یک بریک مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان سپری کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.