سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی زاده هاشمی: عاملان پرونده استراماچونی باید ضرر و زیان استقلال را پرداخت کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره رای پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره رای پرونده استراماچونی که به باشگاه استقلال ابلاغ شده است عنوان کرد: این رای کاملا قابل پیش بینی بود. این موضوع باید ریشه یابی شود چرا علی رغم پیشنهاد‌های که برای حل پرونده استراماچونی داده شده بود مشکل این پرونده حل نشد.

او بیان کرد: باید مشخص شود که چه اراده‌ای باعث شد این مربی به استقلال ملحق و بعد از مدتی جدا شود و چه افرادی در پرونده استراماچونی تاثیر گذار بوده اند.

ادعا‌هایی توسط مدیرعامل سابق باشگاه استقلال مطرح شده است. طبق ادعای مدیرعامل سابق استقلال وزیر ورزش مانع انجام این توافق شده است که این مسئله باید شفاف سازی شود. ما درباره پرونده ویلتموس موضوعی را مطرح کردیم درباره این پرونده هم همان را می‌گوییم. افرادی که در این قرارداد‌ها تاثیرگذار بوده اند باید پاسخگو باشند.

او گفت: من هم اظهارات سعادتمند را شنیده ام. حرف‌های او نیاز به راستی آزمایی دارد. اگر عاملان این اتفاق افراد خاصی باشند که خساراتی را به باشگاه استقلال با تصمیمات شخصی خودشان وارد کرده اند باید ضرر و زیان این موضوع را جبران کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.