سرپرست باشگاه استقلال گفت: با شفر برای دریافت پولش مذاکرات زیادی داشتیم، اما او اصلا با ما همکاری نکرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو جوان در خصوص پرونده وینفرد شفر (سرمربی سابق تم فوتبال استقلال تهران) بیان کرد: شفر این مربی حدود ۲ سال پرونده شکایت خود را پیگیری کرد و در نهایت پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما را بست. در ابتدای کارم یکی از اولویت هایم بررسی پرونده‌های شکایتی از باشگاه استقلال بود.

او افزود: انتقال پول به حسابی در کشور کرواسی بسیار سخت بود و شفر سخت‌ترین راه ممکن را به ما نشان داد. من از او درخواست کردو تا پولش را در دبی دریافت کند، اما او قبول نکرد و ما مجبور شدیم تحت هر شرایطی پول او را به حساب کرواسی انتقال دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: ما مرتب اضطراب داشتیم که آیا پول به حساب شفر نشسته یا خیر. ما واقعا روز‌های سختی را در مورد شفر گذراندیم و اذیت شدیم.

او در خصوص ماجرای استراماچونی عنوان کرد: متاسفانه بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی مان با شکایت استراماچونی و دستیارانش (عمر دانسی، مارکو کیسر و سباستین لتو) باشگاه استقلال به مبلغ یک میلیون پانصد و پنج هزار یورو محکوم شده و البته ما تا پایان آبان فرصت داریم درخواست گرندز رای کنیم. در تلاش هستیم این پرونده میلیون یورویی را که سنگین است تامین کنیم. در حال برنامه ریزی هستیم تا لایحه‌ای بنویسیم و در دادگاه عالی ورزش رای را بشکنیم.

او گفت: از روزی که رای آمد تماس‌های متعددی گرفتیم حتی با نفراتی که قبلا در استقلال بودند تماس گرفتم. واقعا حق این مربی این رقم نیست. با توجه به اینکه او مدعی است به استقلال علاقه دارد تصور می‌کردیم خیلی بهتر عمل کند، اما در عمل دیدید که در نهایت اولویت مربیان خارجی پول است و پول!

مددی: شفر برای دریافت پولش اصلا با ما همکاری نکرد/ غفوری یکی از بهترین بازیکنان ایران است

مددی در خصوص سفر چند وقت پیش احمد سعادتمند (مدیرعامل سابق باشگاه استقلال) به ایتالیا برای مذاکره با استراماچونی بیان کرد: سعادتمند به هر دلیلی که به ایتالیا رفته، اما دستاوردی برای باشگاه استقلال نداشت. از حالا باید برای شکستن این رای در دادگاه عالی ورزش تلاش کنیم.

او در خصوص پرونده شکایت پادوانی (مدافع برزیلی سابق تیم استقلال) گفت: او بازیکن با اخلاقی بود که متاسفانه در یک حادثه ورزشی دچار مصدومیت سنگینی شد. قبلا در حدود ۱۰۰ هزار یورو در پرونده او جریمه شده بودیم، ولی خود این بازیکن این مبلغ را نپذیرفت و به دادگاه حکمیت ورزش (cas) شکایت کرد.

مددی اظهار داشت: پادوانی خواستار ۹ میلیون یورو شده که به هیچ وجه این رقم پذیرفتنی نیست. الان در شرایط تعیین داور هستیم، ولی در تلاش هستیم به هر شکل ممکن پرونده را به سود خودمان تمام کنیم. وقتی فیفا رای اولیه داده قطعا همه چیز را بررسی کرده است. او به نظر من خارج از قوانین ورزشی عمل کرده و ظاهرا یادش رفته در میادین ورزشی مصدوم شده است.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص گزینه‌های مدیرعاملی آبی‌ها بیان کرد: هدف من خدمت به باشگاه استقلال است و تا زمانی که در این سمت حضور دارم به خدمت خودم ادامه می‌دهم و هیچ شخصی نمی‌تواند روی من تاثیرگذار باشد، سعی می‌کنم طوری کار کنم که هر وقت هوادار اسم من را می‌شنود به نیکی از من یاد کند.

مددی در خصوص پست‌های اینستاگرامی احمد سعادتمند و اینکه آیا او با این کار خود باشگاه استقلال را به حاشیه نمی‌برد؟ تصریح کرد: کاملا این موضوع درست است. حاشیه برای تیمی مثل استقلال سم است. حالا که استقلال به آرامش رسیده و از من تا تمام هیئت مدیره در تلاش هستند که چالش‌ها را کم کنند، هر اظهار نظری زیبننده استقلال نیست. هر کسی که استقلال را دوست دارد باید مقداری خوددار عمل کند. اگر روزی از استقلال جدا شوم من را در فضای رسانه نمی‌بینید که در مورد استقلال حاشیه ایجاد کنم. مطمئنا غیر از این که خوب بگویم چیزی نخواهید دید.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حضور ۲ بازیکن نوجوانان در تمرینات این تیم گفت: نگاه ما به استقلال سال بعد و سال‌های بعد است. در این چند روزه با هماهنگی کادر فنی نسبت به جذب و به کارگیری بازیکنان ۱۶ تا ۱۹ سال اقدام کردم و قرارداد‌هایی منعقد شده و قطعا از این افراد در آینده بیشتر خواهید شنید.

او درباره دعوت نشدن وریا غفوری به اردوی تیم ملی فوتبال ایران گفت: غفوری یکی از بهترین بازیکنان ایران است. البته در پست او ترافیک زیاد داریم که اتفاقا خیلی از آن‌ها لژیونر هستند. من با شناختی که از این بازیکن داریم مطمئنا او سمت راست تیم ملی را خواهد گرفت، البته ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم. این اتفاقی هم که برای این دوره افتاده سلیقه یک مربی است و مطمئنا با توجه به فاصله باقی مانده تا رقابت‌های جام جهانی در آزمون سرمربی تیم ملی سربلند بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار