سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس:

دانشگاه موتور محرک هر جامعه است

ساعدی دانشگاه را موتور محرک هر جامعه دانست و گفت: جذب رشته‌های جدید در دانشگاه و بین المللی کردن دانشگاه پیام نور سوسنگرد امری ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در نشست با مجموعه دانشگاه پیام نور سوسنگرد و نمایندگان دانشجویان ضمن تبریک فرار سیدن ۲۶ آبان سالروز آزادسازی سوسنگرد و همچنین ۸ آذر سالروز شکست حصر بستان، گفت: دانشگاه موتور محرک جامعه و از شان و جایگاهی والا برخوردار است.

او با اشاره به تاثیر دانشگاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم، افزود: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش سطح ۲ شهرستان علاوه بر تعامل و همکاری با یکدیگر، نسبت به تشکیل کارگروه علمی در جهت رفع مشکلات حوزه مربوطه خود و همچنین مسائل اجتماعی گام بردارند.

ساعدی به پیگیری در جهت توسعه و راه اندازی رشته‌های تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) و همچنین بین المللی کردن دانشگاه پیام نور سوسنگرد اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه دانشگاه نسبت به آسیب شناسی برای تقویت بعضی از رشته‌ها و همچنین حذف و جذب بعضی از رشته‌ها با توجه به بازار کار در منطقه اقدام لازم به عمل آورند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به رفع مشکلات دانشجویان، تصریح کرد: مجموعه دانشگاه پیام نور سوسنگرد باتوجه به هوش و استعداد‌های موجود در شهرستان، باید بیش از پیش در جهت ارتقای اهداف دانشگاه تلاش کنند، ضمن اینکه این جلسات به صورت مستمر در دانشگاه‌های سطح ۲ شهرستان با هدف آسیب شناسی و همچنین رفع معضلات موجود در منطقه با همکاری اساتید جامعه برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.