سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث جمعه ۲۳ آبان ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای در دزفول

حوادث امروز جمعه ۲۳ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۲۳ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان سیم برق در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ سارق حرفه‌ای را در حال سرقت سیم برق مشاهده که بلافاصله جهت دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

او افزود: سارقان که از حضور به موقع گشت خودریی پلیس غافلگیر شده بودند با بی توجهی به ایست‌های مکرر پلیس با یک دستگاه موتور سیکلت قصد فرار داشته که ماموران با رعایت قانون بکار گیری سلاح احدی از سارقان را از ناحیه پا مجروح و در نهایت هر دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: موتورسیکلت سارقان و کشف مقادیری سیم برق سرقتی در محل سرقت کشف شد که متهم جهت مداوا به بیمارستان اعزام و تحت نظر است.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارقان تلفن همراه در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و کیف با تهدید سلاح سرد در اهواز دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای سابقه دار تحت تعقیب قضائی و پلیس شدند افزود:  بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی یکی از سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر شد.

سرهنگ حسین نژاد بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفاء سارق یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۷ فقره سرقت با همکاری همدست خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.