حوادث امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

مصدوم شدن ۵ نفر در یک سانحه رانندگی

فرهنگ کره بندی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: برخورد تریلر و تیبا در محور ویس-ملحه در ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد و نیرو‌های امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مداخلات درمانی را آغاز کردند.

او با بیان اینکه در این حادثه ۵ نفر از سرنشینان خودروی تیبا مصدوم شدند، افزود: مصدومان حادثه به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان نفت انتقال یافتند.

توزیع کننده مواد مخدر در هفتکل دستگیر شد

سرهنگ ابراهیم خوبان فرمانده انتظامی هفتکل گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و فروشندگان، توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیری او در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی فرد توزیع کنننده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵۱۷ بسته مواد مخدر شامل؛ ۱۶۷ بسته شیشه و ۳۷۰ بسته هروئین کشف کردند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار