سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ساخت و ساز غیر قانونی در اراضی ملی سپیدان

با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان از ساخت و ساز غیر قانونی متخلفان در عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداله بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، گفت: افراد متخلفی که به صورت غیر قانونی اقدام به ساخت استخر در اراضی ملی منطقه براق سپیدان کرده بودند با هوشیاری نیروی‌های منابع طبیعی شناسایی و دستگیرشد.

او، بیان کرد: پس از تشکیل پرونده متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بحرینی، با اشاره به همکاری خوب اهالی منطقه براق سپیدان درخواست کرد قبل از انجام هر اقدامی در اراضی ملی با مراجعه به اداره منابع طبیعی مجوز‌های لازم را اخذ کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، با هشدار جدی به سودجویان و متصرفان اراضی ملی و با بیان اینکه به هیج وجه اجازه تخریب، تصرف و تعرض به انفال داده نمی شود، تصریح کرد: نیرو‌های منابع طبیعی با مراقبت شبانه روزی خود از عرصه‌های منابع طبیعی فضا را برای متخلفان این عرصه‌ها نا امن می کنند.

او، از همه طبیعت دوستان درخواست  کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را به تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.