با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان فسا ۷۲۵ متر مربع از اراضی ملی پلاک دَم تنگ شهرستان فسا از دست متخلفان خارج و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا ،گفت: شخصی اقدام به کاشت درخت مرکبات و نخل در اراضی ملی منطقه دم تنگ شهرستان فسا کرده بود که با تلاش ماموران یگان حفاظت پس از بررسی و پیگیری موضوع اراضی مذکور رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

او، بیان کرد: این حکم به استناد تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور اجرا و طی آن فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

کشاورزیان با اشاره به اینکه آسیب های وارده به منابع طبیعی می تواند سلامت مردم و جامعه را به خطر بیندازد، تصریح کرد:  مبارزه با سودجویان و متصرفان عرصه های طبیعی جزو وظایف نیروهای منابع طبیعی بوده و برابر قانون و مقررات با متخلفان برخورد می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا از مردم  درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخریب ، تصرف و تجاوز به اراضی ملی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Fa
۲۳:۵۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ای ول به بروبچ منابع طبیعی .
آخرین اخبار