سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مشروط آرایشگاه‌ها /طرح معالجه بیماران کرونایی در منزل اجرا می‌شود

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: تعهد اجرای ضوابط تعیین شده، مجوز آغاز فعالیت آرایشگاه‌ها است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: آرایشگاه‌های زنانه و پیرایش مردانه به شرط اخذ تعهد از رئیس اتحادیه  و نوبت دهی به صورت تلفنی و پذیرش نفر به نفر مشتری بلامانع است.

حبیبی با اشاره به اجرای طرح معالجه بیماران در منزل گفت: این طرح باید به روش اکسیژن رسانی در منزل با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت واحد‌های تولیدی و خیران برای تهیه کپسول و در اختیار بیماران گذاشتن به صورت امانی بصورت پایلوت در شهرستان آبیک اجرا شود.

او اضافه کرد: شهرستان آبیک دارای دو شهرک صنعتی و واحد‌های تولیدی متعدد است به همین منظور نظارت بر نحوه عملکرد واحد‌ها و تاکید بر جلوگیری از ورود افراد مشکوک و مبتلا و مساعدت در استفاده از زمان استراحت در طی مدت قرنطینه امری الزامی است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: شهرستان آبیک باید به منظور اشرافیت کامل بر وضعیت آن و نحوه رعایت دستورالعمل‌ها، محله بندی و بلوک بندی شود.

حبیبی در ادامه تاکید کرد: همچنین باید تجهیز سالن‌های ادارات، اماکن، واحد‌های تولیدی و سالن‌ها به سیستم تهویه، بطور ویژه در دستور کار قرار گیرند.

او با اشاره به اجرای طرح تعطیلی عصرگاهی واحد‌های صنفی غیر ضروری افزود: تا کنون بازاریان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده اند، مردم هم باید بازار گردی خود را تعطیل کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: متاسفانه نشست‌های خانوادگی و شرکت در مراسمات ترحیم و عروسی، کرونا را مهمان نوازی می‌کند، ویروس کرونا حالت تهاجمی پیدا کرده و ما فقط دفاع می‌کنیم تا زمانی که تهاجمی عمل نکنیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.