سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام وصول فیفا و تایید روند برگزاری مجمع، اساسنامه و قوانین انتخاباتی فدراسیون

روند برگزاری مجمع، اساسنامه و قوانین انتخاباتی فدراسیون فوتبال به تائید فیفا رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون، فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران روند برگزاری مجمع عمومی و اساسنامه جدید فدراسیون جهت تصویب در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را تایید کرد.

براتی: نامه فیفا همان سندی است که خلاء آن را در فدراسیون فوتبال احساس می‌کردیم

احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فیفا امروز و پیرو مکاتبات قبلی خود، نامه تایید نهایی خود درباره اساسنامه، مقررات انتخاباتی و دستور العمل برگزاری مجمع را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و این به آن معنا است که اساسنامه پیشنهادی به مجمع دارای تمامی استاندارد‌ها و الزامات قانونی مورد نظر فیفا است. شایسته است که این موفقیت را به همه اهالی ورزش و فوتبال ایران تبریک بگویم.

وی ادامه داد: همچنین فیفا با برگزاری مجمع عمومی در تاریخ ۸ آذر موافقت کرده و اعلام کرده که اکنون می‌توانیم اساسنامه را جهت تصویب نهایی در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

براتی افزود: نامه امروز فیفا در واقع همان سندی است که سال‌ها خلاء آن را در فدراسیون فوتبال کشورمان احساس می‌کردیم و الحمدالله با پشتیبانی، ممارست و ارائه طریق فدراسیون فوتبال و کار شبانه روزی که در ماه‌های گذشته انجام شد امروز این سند و تاییدیه در اختیار ما است و ان شاالله بعد از تصویب مجمع عمومی فدراسیون، اساسنامه جدید به عنوان عالی‌ترین سند حقوقی فوتبال کشور به زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.