سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۹ بخوانید؛

اراذل و اوباش در بهبهان دستگیر شدند

حوادث امروز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

اراذل و اوباش در بهبهان دستگیر شدند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره ایجاد مزاحمت در فضای مجازی و تیراندازی شبانه سمت منازل و خودرو‌های برخی شهروندان در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: در همین ارتباط ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق شدند ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و عامل ایجاد مزاحمت و تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اعتراف متهمان به ۴ فقره تیراندازی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و تعدادی مهمات مربوطه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان با اشاره به اینکه پلیس بدون مماشات و کمترین اغماض با اشرار و مخلان امنیت و آرامش مردم مقابله می‌کند از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات خود از عملکرد اشرار و مجرمان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باند ۶ نفره سارقان مسلح موتورسیکلت در شوشتر متلاشی شد

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و در همین ارتباط ماموران با کار اطلاعاتی موفق شدند ۶ سارق مسلح را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر و یک دستگاه موتورسیکلت که به صورت مسلحانه سرقت شده بود کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در آغاجاری

سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجاری گفت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی آغاجاری حین کنترل محور‌های مواصلاتی و خودرو‌های عبوری، یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروها، ۴ دستگاه لباسشویی، ۴ دستگاه کولر ۲ تیکه، ۱۹۶ عدد ادکلن بزرگ، ۴۸۰ عدد ادکلن کوچک، ۳۰۰ عدد روبالشی، ۳ هزار عدد قاشق، یک هزار و ۵۰۰ عدد چاقو و ۳۶۰ عدد کاپشن بچگانه کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی آن را ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ محمد اسماعیلی ادامه داد: در این ارتباط ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.