سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دستور رئیس جمهور؛

باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان به بهره برداری رسید

باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان امروز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به دستور رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  به منظور سی و دومین هفته پویش افتتاح، امروز باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور افتتاح شد. 

باشگاه  پیشکسوتان فرهنگیان استان کرمان دارای  امکاناتی چون: سالن اجتماعات با ظرفیت ۳۰۰ متر مربع، تالار مراسمات با ظرفیت ۴۰۰ نفر، سالن کنفرانس با ظرفیت ۷۰ نفر، کتابخانه دارای ۱۶ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب، استخر شنا، زمین ورزشی، زمین تنیس خاکی، باشگاه رزمی، باشگاه بدنسازی، اتاق سلامت، کارگاه نجوم، اتاق شطرنج، کلاس آموزشی، آشپزخانه و آلاچیق است. 

 این مجموعه با زیر بنای ۲۴ هزار و ۷۶۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دومیلیارد تومان از محل درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش استان کرمان بازسازی و تجهیز شده است.

احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان  کرمان در این مراسم  گفت: راهبرد اصلی ما در آموزش و پرورش استان کرمان تکریم معلم، مدیریت منابع و مدرسه محوری است. 

او با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته گنجینه‌های آموزش و پرورش هستند، افزود: باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان با هدف اعتلای منزلت اجتماعی بازنشستگان فرهنگی، استفاده از تجارب و نظریات آن‌ها در برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش، غنی سازی اوقات فراغت بازنشسته‌ها، اجر نهادن به زحمات و استفاده از تجارب این عزیزان، مستندسازی و انتقال تجارب به نیرو‌های جوان با قرارگرفتن در کنار پیشکسوتان فرهنگی احداث و امروز به بهره برداری رسید. 

باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان امروز ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رییس جمهوری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، همزمان با افتتاح هزار و ۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی به صورت متمرکز به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.