سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت در کتابخانه‌های استان کرمانشاه رایگان می شود

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی روز شنبه (۲۴ آبان) عضویت در کتابخانه‌های استان کرمانشاه به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خوانسار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به آغاز هفته کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه گفت : امسال با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کتابخانه‌ها برنامه‌های این هفته در فضای مجازی برگزار می‌شود.

او گفت : سعی شده است برنامه‌های امسال هدفمند و اثر گذار برگزار شود که شامل نشست کتابخوان، جلسات مشاوره، معرفی کتاب قصه گویی شبانه برای کودکان و نقد و‌بررسی کتاب است و همه برنامه‌ها به صورت وبینار خواهد بود.

او افزود: امسال نشست تخصصی تحلیل و‌بررسی کتاب «عرفان هنری انسان» به مناسبت سالگرد درگذشت ایت الله نجومی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

خوانسار با بیان اینکه در روز ۲۴ ابان ماه عضویت در کتابخانه‌های استان رایگان خواهد بود، افزود: ثبت نام علاقه‌مندان نیز به صورت مجازی در پرتال نهاد کتابخانه‌های عمومی به نشانی samanpl.ir انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان از غبار روبی مزار شهدای در ۲۲ ابان ماه به مناسبت این هفته خبر داد و ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه رونمایی از کتاب «جمع نوشت» است.

او افزود: اطلاع رسانی دریافت کتاب‌های اهدایی از شهروندان نیز در این هفته انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با نهاد کتابخانه‌ها کتاب‌های اهدایی خود را درب منزل تحویل دهند.

خوانسار افزود: امسال در استان کرمانشاه ۲۱هزار و ۶۶۱ جلد کتاب از سوی شهروندان اهدا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان به برگزاری مراسم جشن کتاب در روز ۲۷ ابان ماه به صورت وبینار خبر داد و گفت: در این مراسم از کتابخوان نمونه، کتابدار نمونه، کتابخانه نمونه و برگزیدگان کشوری با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تجلیل می‌شود.

 خوانسار گفت: ۷۱هزار و ۲۸۷ نفر عضو کتابخانه‌های استان کرمانشاه هستند و یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۵۱۵ جلد کتاب نیز در کتابخانه‌های استان موجود است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.