سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با متخلفان واحد‌های صنفی قصرشیرین

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : تخلف واحد‌های صنفی این شهرستان باشدت تمام رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم پوشی برخورد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حشمت رضایی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : در راستای تامین نیاز شهروندان و اقلام اساسی مردم در آبان ماه جاری تاکنون در مجموع پنج تن روغن خوراکی جامد و مایع، ۱۱ تن شکر سفید و ۲ تن مرغ منجمد توزیع شده است.

او گفت : هم اکنون از نظر تامین اقلام اساسی مردم در این شهرستان مشکلی نداریم و تمامی کالا‌های مورد نیاز مردم در سطح واحد‌های صنفی وجود دارد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین افزود: گشت‌های مشترک متشکل از ادارات مختلف و بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در سطح شهرستان روزانه کار بازرسی از واحد‌های صنفی را انجام می‌دهند و برخورد با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی و سایر تخلفات صنفی ادامه دارد.

رضایی خواستار همکاری بیشتر مردم برای ارسال گزارش تخلف واحد‌های صنفی برای برخورد قاطع با اخلال گران بازار و تخلفات احتمالی سودجویان شد و افزود: در برخورد با اخلال کنندگان اقتصادی و برهم زنندگان بازار هیچ اغماضی نخواهد شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.