سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خواستار شد؛

لزوم خلق آثار هنری به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بر لزوم انتشار تولیدات هنری فاخر در رسانه ملی و فضای مجازی طی ایام سالگرد سردار شهید سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار و گفتگوی صمیمانه با هنرمندان منتخب و دست اندرکاران تولیدات هنری کمیته فرهنگی ـ هنری ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم گفت: با در نظر گرفتن شرایط کرونا در ایام سالگرد سردار شهید سلیمانی، توجه به تولیدات هنری فاخر و تاثیر گذار و انتشار در رسانه ملی و فضای مجازی در اولویت خواهد بود.

در این دیدار که با حضور هنرمندان شاخص استان و برخی از مدیران فرهنگی و هنری برگزار شد، مستند سازان، فعالان عرصه انیمیشن و پویانمایی و همچنین فعالان سرود و موسیقی و نماهنگ به بیان جزئیات فرآیند تولیدات هنری و تبادل نظر در خصوص تولیدات هنری ویژه ایام سالگرد سردار شهید سلیمانی پرداختند.

 تولید سه مستند، ساخت دو موزیک ـ ویدئو، تهیه آلبوم سرود و موسیقی و تولیدات انیمیشن و پویا نمایی از مهم‌ترین برنامه‌های تولید هنری در کمیته فرهنگی ـ هنری ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی در استان کرمان است. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.