نخستین دوره مسابقات کباده قهرمانی استان کرمان، یادبود پهلوان دیار کریمان، شهید «حاج قاسم سلیمانی» با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پوریا حسین نژاد دبیر انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین دوره مسابقات مجازی کباده قهرمانی استان کرمان، یادبود پهلوان دیار کریمان، «شهید حاج قاسم سلیمانی» ویژه جامعه شریف کار، تولید و خانواده آن‌ها به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور بیش از ۶۰ شرکت کننده برگزار شد.

او با اعلام اینکه این رقابت‌ها به همت انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان با همکاری هیئت ورزش‌های کارگران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان انجام شد، افزود: رقابت‌ها در رشته کباده به صورت مجازی در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، طبق آخرین آیین نامه قوانین و مقررات فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار شد.

حسین نژاد اوزان و رده‌های سنی مسابقات را شامل نونهالان ۸ کیلو گرم، نوجوانان ۱۲ کیلوگرم، جوانان ۱۸ کیلو گرم و بزرگسالان ۲۰ کیلو گرم عنوان کرد.

او تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، در رده نونهالان، محمد مهدی سبک از بردسیر مقام اول را به خود اختصاص داد.

حسین نژاد بیان داشت: در رده نوجوانان نیز حسین اشکش از بردسیر بر سکوی نخست ایستاد، سجاد بیگی از رفسنجان دوم شد و سیدحمیدرضا سجادی از انار و حسین ایرانمنش از شهر بابک به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دبیر انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان گفت: در رده جوانان هم محمد صالح بهزادی و سیدابوالفضل حسینی هر دو از انار به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

او افزود: در رده بزرگسالان نیز رسول محمدی از رفسنجان، علی افاضاتی از انار و آرمین محمد رفیعی از کرمان به ترتیب عنوان‌های اول، دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

حسین نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی استان است، از سوی انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران و هیئت ورزش‌های کارگران استان کرمان به نفرات برتر مدال، لوح و حکم اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.