سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

در زندان‌های استان مرکزی ابتلا به کرونا نداشتیم

حجت الاسلام موسوی گفت: خوشبختانه در زندان‌های استان مرکزی موردی از ابتلا به کرونا نداشتیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جسه شورای قضایی استان در جمع معاونین دادگستری گفت: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظافت و ضدعفونی کردن سلول‌ها و بند‌ها و فراهم نمودن امکانات بهداشتی در زندان موردی از ابتلا به کرونا نداشتیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: کسانی داشتیم که مرخصی رفته بودند و درخارج زندان در اثر ملاقات با افراد آلوده به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که با غربالگری، تب سنجی و آزمایش‌ها جلوی ورود آنان را گرفتیم و قرنطینه شدند.

او با بیان اینکه هدف قوه قضاییه کاهش زندان و زندانی است و باید برای رسیدن به این هدف فرهنگ‌سازی شود اضافه کرد: خیرین عزیز می‌توانند در آزاد سازی زندانیان بسیار موثر باشند و کمک‌های مالی به کمک قوه قضاییه بیاید تا حجم پرونده‌ها کاهش پیدا کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: هدف از زندان تنبیه و تنبیه است و باید با همفکری، همگرایی و هم‌افزایی به سمت و سوی کاهش جرایم برویم و این موضوع با همدلی فرهنگ سازی و افزایش اعتقادات دینی و مذهبی محقق می‌شود.

او ادامه داد: به راوسای زندان‌های استان قضات محترم و معاونین دادگستری گفته شده دائما از زندان‌ها بازدید کنند، به صورت ویژه با زندانیان جرائم غیر عمد صحبت شود تا مشکلات مالی زندانیان حل شده و زندانیان آزاد شوند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
خدا پدر و مادرتان را بیامرزد