سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت خطرناک گیلانغرب از لحاظ ابتلا به کرونا

فرماندار گیلانغرب گفت : وضعیت این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا باتوجه به افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها، همچنان پرخطر و محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی‌ها تا ۲۴ آبان ماه تمدید شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کوروش محودیان فرماندار گیلانغرب گفت : متاسفانه افزایش آمار افراد مبتلا در این شهرستان همچنان ادامه داشته و این امر ناشی از ابتلای موارد کثیری از شهروندان پیش از آغاز محدودیت‌ها بوده که موجب شد تا این شرایط پایدار بماند.

او گفت : از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد افراد مبتلا در گیلانغرب به ۷۶۵مورد و تعداد موارد فوت نیز به ۳۷ نفر افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: هم اکنون ۲۰ نفر در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب بستری و تحت درمان هستند.

محمودیان افزود: از مردم شهرستان گیلانغرب درخواست می‌کنم به خاطر حفظ سلامت خود و به خطر نینداختن سلامت دیگران، موارد بهداشتی و دستور العمل‌ها و محدودیت‌ها را رعایت کرده و به گونه‌ای رفتار کنند، این تب افزایش هرچه زودتر پایین بیاید.

او ادامه داد: چاره‌ای جزء تشدید کنترل و اعمال محدودیت نداریم و بیشترین مشکل گیلانغرب همچنان ناشی از تجمع در مراسم تشییع و ختم است.

او ادامه داد: برپایی هرگونه مراسم و یا تجمع در گردهمایی‌ها ممنوع است و هرگونه مجوز دفن با هماهنگی ستاد کرونا صادر خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب گفت: از همراهی و همکاری صنوف مختلف به دلیل تحمل سختی‌ها در این مدت قدردانی می‌کنم و اصناف و بازاریان بدانند که مسوولان به هیچ عنوان راضی به محدود کردن کار و کسب آن‌ها نبوده، اما انتظار ما استمرار همراهی تا قطع زنجیره کرونا است.

او ادامه داد: امید است با همت مردم و همه عوامل اداری و غیراداری هرچه زودتر بتوانیم بر این مشکل فایق آمده و شرایط شهرستان را به قبل باز گردانیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.