سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اولین وبینار ملی کرونا در اراک

اولین وبینار ملی کرونا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک آغاز به کار کرد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با اشاره به آغاز اولین وبینار ملی کرونا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این وبینار در تاریخ‌های ۲۱و۲۲ آبان ماه برگزار می‌شود.

جمالیان افزود: در حال حاضر کل پژوهش‌ها در دنیا، بر روی کنترل و پیدا کردن راه درمان بیماری کووید۱۹ متمرکز شده که به همین منظور در هفته پیش رو (۲۱و۲۲آبان) وبینار ملی کرونا با حمایت وزارت بهداشت در دو اتاق (A و B) برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: ۶۰مقاله به این وبینار ارسال شده که از این میان حدود ۱۰مقاله برای سخنرانی و ۳۰مقاله نیز برای پوستر گلچین شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در این وبینار تلاش خواهد شد در خصوص روش‌های درمانی و‌نوین تاثیر گذار، تشخیصی، ویروس شناسی، اپیدمیولوژی، عوارض جانبی بیماری و دارو‌های تاثیر گذار بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده‌ای در دنیا در زمینه کنترل و درمان بیماری کرونا در حال انجام است بیان کرد: کشور‌هایی مثل ایران، ایالات متحده آمریکا، چین، ژاپن، استرالیا، و... و دانشگاه‌های معتبری، چون آکسفورد و تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه دارند، اما همچنان نتیجه قطعی برای یک واکسن مشخص و معین وجود ندارد و در حال حاضر بهترین و مهمترین راه برای مقابله با این بیماری پیشگیری است

جمالیان ابراز امیدواری کرد که با انجام تحقیقات متعدد و به نتیجه رسیدن آن‌ها، بتوان به راهکار مناسبی در خصوص کنترل و درمان این بیماری دست یافت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.