سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش کارکنان ۴۵ ستاد انتخاباتی ترامپ

یکی از مشاوران انتخاباتی دونالد ترامپ از کاهش کارکنان ستاد انتخاباتی او پس از انتخابات خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، همچنان به رقابت با جو بایدن، پیروز انتخابات ریاست جمهوری، ادامه می‌دهد و با مطرح کردن موضوع تقلب در انتخابات، خود را پیروز میدان معرفی می‌کند یکی از کارکنان ستاد انتخاباتی ترامپ گفته است تاکنون ۴۵ ستاد او روند اخراج کارکنان خود را آغاز کرده است.

یکی از مشاوران سابق انتخاباتی ترامپ، کمتر از یک هفته پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، به یاهو نیوز گفته است آن‌ها کارکنان را اخراج می‌کنند.

یک منبع دیگر نیز افشا کرد که برخی شنیده‌ها از آن حکایت دارند که بسیاری از کارکنان تنها یک هفته دیگر بر سر کار خواهند بود. آن‌ها به زودی آخرین حقوق خود را از ستاد انتخاباتی ترامپ دریافت خواهند کرد.

در همین حال، یک مقام جمهوریخواه گفت شایعات منتشر شده درباره اخراج کارکنان ستاد انتخاباتی ترامپ موضوع غیرمعمولی نیست. همه ستاد‌های انتخاباتی حتی آن‌هایی که در انتخابات پیروز شده اند، روزی به کار خود پایان می‌دهند.

این اخراج‌ها در حالی انجام می‌شود که ترامپ همچنان به طرح ادعا‌های خود درباره تقلب در انتخابات که به شکست وی و مایک پنس، معاونش، دربرابر بایدن و کامالا هریس، منجر شد، ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور آمریکا همچنان از پذیرش نتیجه شکست طفره می‌رود و اعلام کرده که از نخستین روز هفته پس از انتخابات، فرآیند قانونی اعتراض به نتایج انتخابات را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.