سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شدید سلمان قادری از بی توجهی به کشتی مازندران/ نشست علیرضا دبیر با مسئولان استانی کافی نیست!

رئیس هیئت کشتی جویبار از بی توجهی مسئولان نسبت به وضعیت کشتی در استان مازندران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان قادری، رئیس هئیت کشتی شهرستان جویبار با انتقاد از بی توجهی مسئولین نسبت به کشتی مازندران، اظهار داشت: مازندران قطب اصلی کشتی کشور است و همانطور که مستحضر هستید شهرستان جویبار هم قهرمان‌پرور است. متأسفانه مسئولان کشور کوچکترین توجهی به این شهرستان نکردند. رئیس جمهور عزیز هم قول دادند یک سالن مسابقه در جویبار تاسیس شود که مدتی از آن می‌گذرد و علیرغم پیگیری‌هایی فراوانی که کردیم هیچ کاری خاصی در این خصوص صورت نگرفت. به استاندار گوشزد کردیم تا این موضوع را پیگیری کند، و حتی از مدیر کل ورزش سابق استان نیز خواستیم، اما متأسفانه انجام نشد. آقای دبیر به استان مازندران آمدند، خوب بود، اما با دیدار استاندار، شهردار و فرماندار مشکل کشتی حل نمی‌شود. چقدر خوب می‌شد به شهرستان‌هایی می‌رفتند که قطب اصلی کشتی هستند و طی سرکشی از مشکلات آن‌ها می‌پرسیدند.

وی افزود: مازندران ۴۰۰ مربی کشتی دارد چه خوب بود از مربیان دعوت به‌عمل می‌آوردند و‌ای کاش به ۱۵۰ باشگاه کشتی مازندران سر می‌زدند و از نزدیک مشکلات را بررسی می‌کردند، می‌دیدند که حسن یزدانی، محمدحسین محمدیان، رضا یزدانی، کامران قاسم‌پور کجا تمرین می‌کنند. اگر واقعا از نزدیک در جریان مشکلات قرار می‌گرفتند و لمس می‌کردند راهکار‌های خوبی نیز می‌توانستند برای مشکلات کشتی استان مازندران و شهرستان‌های این استان ارائه و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

قادری ادامه داد: شرایط تمرینی قهرمانانی، چون حسن یزدانی و سایر کشتی‌گیرانی که در کلاس جهانی مطرح هستند، اصلا تعریفی ندارد. استان مازندران سالن‌های محقری دارد و مربیان با هزینه شخصی خودشان سالن‌ها را تجهیز کردند، امکانات زیادی ندارند، جای جای این استان، حتی روستا‌های استان مازندران می‌بینید که سالن‌ها فعال هستند غافل از اینکه کوچکترین حمایتی از سوی وزارت ورزش و جوانان یا اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گیرد، در حالی که زمان مدال گرفتن پیشقدم هستند.

قادری با بیان اینکه وزیر ورزش، معاونانشان، فدراسیون کشتی غافل از اینکه کوچکترین توجهی به شهرستان جویبار داشته باشند، خاطرنشان کرد: فرزندان جویبار مدال‌های رنگارنگی برای کشورشان در المپیک و مسابقات جهانی کسب کردند. جویبار به عنوان پایتخت کشتی کشور مثل معدن ناب و دست نخورده‌ای از کشتی‌گیران جوان و نوجوانی است که سال‌های سال می‌تواند در عرصه‌های مختلف جهانی و المپیک به مدال دست یابند، اما این مهم مستلزم حمایت همه جانبه است، اگر واقعا دلشان برای کشتی می‌سوزد باید حمایت کنند. اکنون نزدیک المپیک است و همه دوست دارند این جوانان مدال کسب کنند، اما المپیک که تمام شود همه فراموش می‌کنند تا چهار سال بعد. کمیته ملی المپیک هم کوچکترین خدمتی به شهرستان جویبار نکرده است و اصلاً نمی‌دانند جویبار کجاست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.