قهرمان المپیک گفت: امیدوارم تا بازی‌های المپیک ویروس کرونا از بین برود تا ورزشکاران با خیالی آسوده در این میدان بزرگ حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم رضایی درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: مسابقات انتخابی با وجود ویروس کرونا عالی برگزار شد، رقابت‌ها نزدیک بود و رقیبان رو در رو با یکدیگر عالی کشتی گرفتند. افرادی که برای مسابقات جهانی انتخاب شدند فرصت زیادی برای آماده شدن ندارند و امیدوارم در رقابت‌های جهانی بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

قهرمان المپیک تصریح کرد: کرونا برای کل دنیا است، به طور حتم سطح کشتی‌ها نسبت به سال قبل پائین‌تر آمده بود، زیرا کشتی گیران تمرینات مداوم نداشتند و سالن‌های کشتی بسته بود، اما امیدوارم تا المپیک کرونا از بین برود و ملی‌پوشان بتوانند در اردو‌های مداوم شرکت کنند تا با خیالی آسوده در این میدان بزرگ حاضر شوند.

رضایی ادامه داد: در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی علیاری، مهدی بالی و محمدهادی ساروی سه کشتی گیر مطرحی بودند که با هم رقابت داشتند و ساروی به عنوان نفر نخست این وزن، مبارزه‌های خوبی داشت؛ او یکی از شانس‌های کسب مدال در مسابقات جهانی است و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کند.

نفر سوم المپیک ریو خاطرنشان کرد: کشتی گیران فرنگی کار همه جوان هستند و به غیر از یکی دو نفر همچون امیر قاسمی منجزی که در وزن ۱۳۰ کیلو گرم اول شد، سایر نفرات جوان بودند، بسیار عالی کشتی گرفتند و امیدوارم در آینده بهتر شوند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار