سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و ناکارآمد لردگان

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای پنج پروژه حوزه بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و محلات ناکارآمد لردگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج پروژه حوزه بازآفرینی شهری در بافت‎های فرسوده و ناکارآمد لردگان مانند محلات حاجی آباد، شیرانی، خاردان و جلیل آباد اجرا شد.

او به بهسازی و آسفالت تعدادی از معابر محلات هدف اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در خیابان جنب دانشگاه پیام نور و کوچه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله حاجی آباد، کوچه روبروی خیابان فدائیان اسلام و کوچه شهید احمدی در محله شیرانی و کوچه حسینیه حضرت زینب (س) و حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) در محله خاردان اجرا شده است.

مقصودی با اشاره به طرح ساماندهی مسیل حاجی آباد اضافه کرد: اجرای پل دال بتنی و ساماندهی این مسیل در سه راهی شش بهره با اعتبار ۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی در حال اجراست.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: اجرای باقیمانده شبکه فاضلاب محله حاجی آباد نیز به میزان ۴۲۰۰ متر شبکه و با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مسیل شیردانی ـ خاردان نیز اشاره کرد و افزود: ساماندهی بخشی از این مسیل با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال تکمیل می‌باشد.

مقصودی شورابی همچنین از انتخاب پیمانکار پروژه بهسازی و سنگ فرش معابر شیرانی و خاردان به میزان ۴۸۰۰ متر خبر داد و گفت: اجرای این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آغاز شده است.

لردگان (مرکز شهرستان لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.