شهردار شهرکرد با اشاره به تدوین برنامه ۵ ساله این شهرداری گفت: بودجه و اعتبارات سال ۱۴۰۰ براساس آن برنامه‌ریزی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست با مدیرکل، قائم‌مقام و معاونین صدا وسیمای استان اظهار داشت: برج دوقلو یکی از مباحثی است که موجب ایجاد چالش‌هایی برای شهر شده، اما در مجموعه مدیریت شهری به دنبال آن هستیم که بتوانیم مشکلات شهر به ویژه برج دوقلو را رفع کنیم.

او با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر افزود: با توجه به اینکه در شرایط کرونا با کمبود درآمد و اعتبارات مواجه شده‌ایم، اما پروژه‌های عمرانی اجرا و شاهد رضایت نسبی مردم از انجام این پروژه‌ها هستیم.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد با اشاره به اقدامات خدمات شهری بیان کرد: با اتمام قرارداد شرکتی که با عناوین مختلف ۱۱ سال مشغول به کار و به تعهدات خود طبق قرارداد عمل نکرده بود، تصمیم برآن شد تا به‌مدت محدود خدمات توسط نیرو‌های شهرداری انجام تا در اسرع وقت شرکت توانمند براساس ضوابط و قوانین انتخاب شود.

او گفت: در انجام امور توسط شهرداری شاید ضعف‌هایی وجود داشته باشد، اما تمام تلاش نیرو‌های مجموعه مدیریت شهری بر آن است که بتواند علاوه‌بر ارائه خدمات شهری به مردم، حق و حقوقات پاکبانان و کارگران خدمات شهری را به‌موقع پرداخت نماید.

شهردار شهرکرد با اشاره به تدوین برنامه ۵ ساله این شهرداری گفت: بودجه و اعتبارات سال ۱۴۰۰ براساس آن برنامه‌ریزی خواهد شد.

مدیریت شهری از نقد منصفانه استقبال می‌کنند

فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری و صدا وسیما یک نقطه اشتراک دارند و هر دو به دنبال رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم هستند چراکه اگر به دنبال اجرای کار‌ها و اقدامات، رضایت مردم وجود نداشته باشد آن کار بی‌ثمر خواهد بود.

او با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری از نقد منصفانه استقبال می‌کنند، گفت: صدا و سیما می‌تواند مدیریت شهری را به چالش بکشد و در موضوعاتی که در گذشته نسبت به آن‌ها توجهی نشده نقد کند چراکه نقد رسانه سبب پویایی و ایجاد تغییر وتحول در شهر می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و صداو سیما می‌توانند به صورت منسجم برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، خاطرنشان کرد: نقش صدا وسیما در هویت‌بخشی به شهر و بازآفرینی شهری می‌تواند موثر باشد چراکه شهر در حال تغییر و تحولات اساسی است، اما بافت سنتی متناسب با فرهنگ غنی بومی باید حفظ و صدا وسیما این بافت را به تصویر بکشد.

او ادامه داد: صدا وسیما می‌تواند مطالبات مردم را به مجموعه مدیریت شهری منتقل و این مطالبات را با دید اقناع عمومی پیگیری کند.

رئیسی با اشاره به وضعیت کرونا در استان افزود: در دوران کرونا مجموعه مدیریت شهری با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، اما خدمات به خوبی به مردم ارائه شده و با ورود شهردار جدید به این مجموعه تغییر و تحولات خوبی صورت پذیرفته و دیدگاه شهردار جدید این است که بدون برنامه هیچ کاری انجام نشود که اگر این دیدگاه به صورت کامل در شهرداری محقق شود مدیریت مجموعه به صورت تخصصی، علمی و با برنامه انجام خواهد شد و نتایج آن طی چند سال آینده نمایان می‌شود.

او گفت: شهرداری باید به سمت و سویی حرکت کند که اجرای هر طرح و برنامه براساس طرح جامع صورت پذیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار