سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از برگزاری تور‌های غیرمجاز طبیعت گردی در استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای ساماندهی تور‌های طبیعت گردی از برگزاری هرگونه تور غیرمجاز در سطح استان جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه کمیسیون دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری گفت: براساس تعاملات و هماهنگی‌های انجام‌شده برگزاری هر گونه تور طبیعت‌گردی در سطح استان باید با مجوز اداره‌کل میراث‌فرهنگی انجام شود و در غیر این صورت با متخلفان برخورد‌های قانونی لازم انجام خواهد شد.

او سامادهی تور‌های طبیعت‌گردی را از مهمترین اهداف این برنامه برشمرد و بیان کرد: در این زمینه با نیروی انتظامی و دادستانی تعامل لازم انجام شده و مقرر است با همکاری و مشارکت لازم از برگزاری تور‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از پالایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با همکاری انجمن دفاتر خبر داد و گفت: ۱۶ دفتر از طریق این انجمن به اداره‌کل میراث‌فرهنگی معرفی شده و در چارچوب مقررات و ضوابط فعالیت این دفاتر در زمینه برگزاری تور‌های طبیعت‌گردی تعریف می‌شود.

فرشی افزایش همکاری و تعامل بین راهنمایان و دفاتر و رسیدگی به پرونده‌های موجود در این دو حوزه را ضروری دانست و تصریح کرد: عضویت در انجمن دفاتر شرط تمدید پروانه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تعلیق شده است.

او با تاکید بر تخصص‌گرایی در برگزاری تور‌های طبیعت‌گردی افزود: جلوگیری از تخلفات راهنمایان و دفاتر در برگزاری تور‌های طبیعت‌گردی و برخورد با مجری تور‌های غیرمجاز و جلوگیری از تخلف راهنمایان از مهمترین برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.