سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

روسای جمهور آمریکا در دشمنی با ملت ایران، یک روش را دنبال می‌کنند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت:رؤسای جمهور آمریکا در دوره‌های مختلف فقط اندکی در تاکتیک با هم تفاوت داشته‌اند، اما در استراتژی و دکترین دشمنی با ملت ایران یک روش را دنبال می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان، با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد: خیلی خوشحالیم که اندکی پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قاتل او به دست مردم خودش از صحنه سیاسی روزگار محو شد.

او ادامه داد: ترامپ همه تهدید‌ها و تحریم‌ها را علیه انقلاب اسلامی بسیج و اجرا کرد و کسی بود که سپاه را در فهرست تروریسم قرار داد. 

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: البته این سخنان به این معنا نیست که بایدن برای ما فرش قرمز پهن می‌کند زیرا تجربه ثابت کرده است که رؤسای جمهور آمریکا در دوره‌های مختلف فقط اندکی در تاکتیک با هم تفاوت داشته‌اند، اما در استراتژی و دکترین دشمنی با ملت ایران یک روش را دنبال می‌کنند.

رزمجو تألیف کتاب را بخشی از آثار ماندگار در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: استان بوشهر دارای سوژه‌های متعددی برای نویسندگی و تألیف کتاب است که بخشی از آن در قالب کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر انجام شده است و لازم است نویسندگان بیش از پیش در این زمینه اهتمام داشته باشند.

او از نویسندگان استان بوشهر درخواست کرد تا کتاب‌هایی با موضوع «دومین کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر»، «اقدامات انجام شده سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا»، «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در سیل شهرستان باوی استان خوزستان» و «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در زلزله کرمانشاه» بنویسند تا این اقدامات مهم برای همیشه در تاریخ بماند و به نسل‌های آینده منتقل شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر نیز در این آیین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ عنوان کتاب به همت این اداره کل چاپ شده است که همه این کتاب‌ها با آرم کنگره شهدای استان بوشهر منتشر شده‌اند.

سرهنگ علیرضا غریبی افزود: طبق هماهنگی‌هایی که با فرمانداران سراسر استان بوشهر انجام شده است قرار است سالانه از هر شهرستان حداقل ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس نوشته و چاپ شود.

در  این آیین که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد از ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی و از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.