مسئول معاونت اجتماعی و سرپرست مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) بوشهر معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حسین قاسمی با حکم سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معرفی شد.

قاسمی که مسئولیت معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه استان بوشهر را هشت سال است بر عهده دارد، با حفظ مسئولیت قبلی به مدت سه سال به عنوان مسئول جدید معاونت اجتماعی این سپاه معرفی و از خدمات سروان مهدی عالی زاده مسئول پیشین این معاونت تشکر شد.

همچنین در مراسمی سرهنگ سعید بنیادی با حکم سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع)، به سرپرستی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر منصوب و از خدمات سرهنگ علیرضا غریبی مسئول قبلی این مرکز قدردانی شد.

سرپرست مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر در حاشیه این مراسم گفت: برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر و نگارش ۱۱۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس از جمله مهم‌ترین اقدامات این مرکز در یک سال گذشته به شمار می‌رود که ۷۳ عنوان از این کتاب‌ها مورد تأیید طرح امام حسن مجتبی( ع) قرار گرفته است.

بنیادی افزود: ۱۰ عنوان از این تعداد کتاب تاکنون به چاپ رسیده است که قرار است فردا (دوشنبه ۱۹ آبان) در مراسم تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس استان بوشهر از آن‌ها رونمایی شود.  بقیه کتاب‌ها نیز پس از گذراندن سایر مراحل طرح و دریافت مجوز‌های لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهاد‌های مرتبط به چاپ می‌رسند.

او در خصوص طرح امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: در این طرح، هیاتی از افراد خبره عرصه نگارش کتاب شامل نویسنده، طراح جلد و ... کتاب‌های نگارش شده را بررسی می‌کنند و اگر کتاب اشکالات ساختاری داشته باشد پس از برطرف شدن اشکال، سایر مراحل چاپ آن دنبال می‌شود.

سرپرست مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر همچنین از اجرای دو طرح عمرانی در زمینه دفاع مقدس خبر داد و گفت: ساختمان اقامتگاه راویان دفاع مقدس در اردوگاه فاطمه زهرا (س) استان در کنار یادمان شهدای شرق کارون واقع در جاده آبادان- اهواز به پایان رسیده است و طرح فضاسازی بومی و محلی پیرامون این یادمان هم، ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.