سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در سیرجان

امام جمعه سیرجان گفت: با همراهی و همکاری جوانان ستاد‌های اقامه نماز جمعه و بسیجی بیش از ۴ هزار بسته‌ معیشتی تهیه و بین اقشار نیازمند شهرستان سیرجان توزیع می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نشست ائمه جمعه شهرستان سیرجان با هدف پی گیری مشکلات منطقه‌ای در دوران کرونا و کمک به قشر‌های آسیب پذیر در ستاد نماز جمعه سیرجان برگزار شد.

در این نشست که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد ،حجت الاسلام سید محمود حسینی، امام جمعه سیرجان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید محور همه فعالیت‌ها قرار گیرد و همه امور و برنامه ریزی‌ها باید برای عملی کردن این بیانیه باشد و هر قشری به نوبه خود، نقش خود را در جهت عملی کردن آن به خوبی ایفا کند.

او افزود: امروز باید در کنار مردم و جوانان به قشر‌های آسیب پذیر و کادر درمان کمک کنیم و رزمایش مواسات که به دستور مقام معظم رهبری آغاز شد، نمونه‌ای از برنامه عملیاتی در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب است که باید محور فعالیت قرار گیرد.

امام جمعه سیرجان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، لطف بزرگ خداوند به انقلاب اسلامی است که باید شکرگزار آن باشیم ودر عمل نیز آن را پیاده کنیم و توجه داشته باشیم که تشخیص رهبر انقلاب از شرایط داخلی و جهانی، علت صدور بیانیه گام دوم در این مقطع زمانی است که نگاه به گذشته، حال و آینده سه محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است.

در این جلسه اعلام شد در بخش‌های شهرستان سیرجان از جمله پاریز، بلورد، زیدآباد و گلستان با همراهی و همکاری جوانان ستاد‌های اقامه نماز جمعه و بسیجی بیش از ۴ هزار بسته‌ معیشتی تهیه و بین اقشار نیازمند، توزیع می شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.