سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا بر اهمیت استفاده از الگوی ارتباطی از راه دور افزوده است

مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گفت : وقوع شیوع کرونا بر اهمیت استفاده از الگوی ارتباطی از راه دور افزوده است و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که در جهت لزوم استفاده از این فناوری نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد ایمانی مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گفت : با وقوع شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم استفاده از بستر‌های ارتباط از راه دور برای برگزاری جلسات (ویدئو کنفرانس)، بر اهمیت استفاده از این الگوی ارتباطی افزوده است لذا ضروری است که سازمان‌ها چه از لحاظ منابع نرم افزاری و سخت افزاری و هم چنین نیروی انسانی متخصص. تلاش نمایند تا هر چه بیشتر در این مسیر گام بردارند.

او با بیان اینکه شیوه‌ی جدید برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها دارد، گفت : حرکت به سمت استفاده از فناوری علاوه بر ایجاد یک فرصت بسیار مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها، مسیری اجتناب ناپذیر برای سازمان‌ها است که باید در مسیر توسعه کمی و کیفی در این حوزه گام بردارند.

ایمانی افزود: حوزه فناوری اطلاعات استانداری علاوه بر اقداماتی که از گذشته تاکنون در جهت توسعه شبکه دولت در سطح استان داشته است با پیگیری ویژه تلاش کرده است که همزمان با ورود به عرصه‌ی نوین ارتباطات بین دستگاهی (ویدئوکنفرانس)، جلسات را از ابتدای شیوع کرونا به صورت این الگوی ارتباطی در سطح مدیریت‌های مختلف استانداری توسط کارشناسان متخصص خود برگزار نماید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.