سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه امسال کرمانشاه برای آموزش کم‌سوادان و بی‌سوادان چه تعداد است؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سهمیه امسال استان برای آموزش کم‌سوادان و بی‌سوادان در سه دوره سوادآموزی، تحکیم، انتقال را آموزش ۹۹۰۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال ارائه آموزش‌های سوادآموزی به ۹۹۰۰ نفر در دوره‌های مختلف سوادآموزی، تحکیم و انتقال به استان ابلاغ شده، گفت : فرایند ثبت نام و جذب سوادآموزان از هفته گذشته شروع شده است.

او گفت : شیوه آموزش افراد بی‌سواد و کم‌سواد دقیقا مشابه دوره‌های رسمی و بر اساس اعلام مصوبات ستاد کرونای استان به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری خواهد بود و امیدواریم با بسترسازی‌های لازم تا اواخر اسفندماه بتوانیم ۱۰۰ درصد حجم ابلاغی را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیر کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به سهمیه سوادآموزی استان در پارسال داشت و افزود: پارسال سهیمه ۱۳ هزار و ۶۴ نفری برای آموزش افراد بی‌سواد و کم‌سواد در دوره‌های مختلف سوادآموزی، تحکیم و انتقال به استان ابلاغ شده بود که در نهایت ۱۳ هزار و ۵۲۴ نفر معادل بیش از ۱۰۳ درصد سهمیه ابلاغی تحت پوشش آموزش‌های سوادآموزی قرار گرفتند.

او با اشاره به موفقیت استان کرمانشاه در زمینه ارائه آموزش‌های سوادآموزی در پارسال گفت: استان کرمانشاه پارسال با برنامه‌ریزی‌های خاصی که در حوزه معاونت سواد آموزی در راستای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش انجام شد و با تلاش‌های مجموعه سوادآموزی استان موفق به احراز رتبه عالی و شایسته تقدیر (اول کشور) در حوزه ارائه آموزش‌های سوادآموزی شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.