سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار هرمزگان:

ترخیص به موقع کالا‌های اساسی مانع از التهاب در قیمت‌ها می‌شود

استاندار هرمزگان بر ضرورت تفویض اختیارات قانونی به استان‌ها به منظور کاهش مدت زمان تشریفات اداری ترخیص کالا‌های اساسی و مواد اولیه تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در نشست با نایب رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: هر چقدر که زمان تشریفات اداری در زمینه ترخیص کالا‌های اساسی و همچنین مدت زمان نگهداری کالا‌ها در گمرکات و بنادر کاهش پیدا کند، این کالا‌ها سریع‌تر به دست مصرف کننده می‌رسد و مانع از التهاب در قیمت‌ها می‌شود.


بیشتر بخوانید


همتی بر ضرورت تفویض اختیارات قانونی به استان‌ها برای اتخاذ تصمیم آنی در شرایط حساس جنگ اقتصادی و به‌ منظور کاهش مدت زمان تشریفات اداری ترخیص کالا‌ها و مواد اولیه تولید تاکید کرد.

او با اشاره به تدبیر مهم رهبر معظم انقلاب و تشکیل نشست سران قوا برای حل مسائل کلان کشور،گفت: وظیفه دولت، مجلس و قوه قضاییه این است که برای حل مشکلات مهم در کنار هم قرار بگیرند و باید در استان‌ها نیز مشابه چنین نشست‌هایی با حضور مدیران این مجموعه‌ها برگزار شود.

نشست مشورتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور نایب رئیس اول مجلس، استاندار هرمزگان، ناظر گمرگات استان و جمعی از مدیران استانی دیشب در بندرعباس برگزار شد.

بررسی علل رسوب کالا‌ها در گمرگ و روند طولانی تشریفات ترخیص کالا‌های اساسی از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.